blog
Jak pisać treści evergreenowe, które przynoszą korzyści przez wiele lat?
W erze natychmiastowych informacji i przemijających trendów treści evergreenowe stanowią prawdziwy skarb dla marketerów i autorów. Są to artykuły, wpisy blogowe lub materiały edukacyjne, które …
Copywriting medyczny. Wartościowe teksty dla branży medycznej
W naszym digitalnym świecie dostęp do informacji jest nieograniczony. Wystarczy kilka kliknięć, by dowiedzieć się o chorobach, objawach i metodach leczenia danej choroby. Przy czym …
Znaczenie Chatu GPT w kontekście copywritingu
Jeśli miałabym wskazać na jedną z największych rewolucji w świecie content marketingu, których dokonano w ostatnim czasie, to z pewnością wspomniałabym o Chacie GPT. Nie …
Czym zajmuje się copywriter SEO?
Czy copywriter powinien być sprzedawcą? Czy jego celem jest pozyskanie potencjalnego klienta, który zainteresuje się towarem lub usługą, w efekcie czego dojdzie do oczekiwanej finalizacji …
Cześć, miło mi Cię powitać na moim blogu!
Przygotowałam dla Ciebie szereg ciekawych informacji, między innymi na temat Google’a oraz tego, jak zmieniają się trendy w obszarze content marketingu. Wśród moich wpisów znajdziesz …